کمیته درون بخشی و کارگاه آموزشی خود مراقبتی جهت پیشگیری از سرطان برای گروه هدف بهورزان ، مراقبین سلامت و کارشناسان مبارزه با بیماریها ، روز یکشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت: کمیته درون بخشی و کارگاه آموزشی خود مراقبتی جهت پیشگیری از سرطان برای گروه هدف بهورزان ، مراقبین سلامت و کارشناسان مبارزه با بیماریها ، روز یکشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.این کارگاه با هدف آموزش پرسنل بهداشتی و در راستای مصوبات کمیته درون بخشی خودمراقبتی در زمینه سرطان برگزار شد شایان ذکر است که در ادامه این آموزش ها و به صورت آبشاری ، ۶۰ درصد رابطین سلامت و ۲۰ درصد سفیران سلامت خانواده شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۵ باید آموزش ببینند.

تصاویر پیوست