به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت: کمیته درون بخشی و کارگاه آموزشی خود مراقبتی جهت پیشگیری از سرطان برای گروه هدف بهورزان ، مراقبین سلامت و کارشناسان مبارزه با بیماریها ، روز یکشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.این کارگاه با هدف آموزش پرسنل بهداشتی و در راستای مصوبات کمیته درون بخشی خودمراقبتی در زمینه سرطان برگزار شد شایان ذکر است که در ادامه این آموزش ها و به صورت آبشاری ، ۶۰ درصد رابطین سلامت و ۲۰ درصد سفیران سلامت خانواده شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۵ باید آموزش ببینند.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
